Gölcük merkez de 2000 yılında Gölcük Aile Tıp Polikliniğini açarak bu bölgedeki halkımıza "Sağlıkta Buluşma Noktası" felsefesiyle hizmet vermeye başladık.
2007 yılında ise o dönemde Kocaeli'nin en modern ve m2 bakımından en büyük Tıp Merkezini halkımızın hizmetine sunduk.
Bölge halkının sağlık alanındaki ilk danışma ve çözüm merkezi olmasını hedefleyen kurumumuz bir çok dalda hizmet vermiş olup, sağlıkta ihtiyaç duyduğu kaliteyi sağlamak adına her geçen gün kendisini yenilemekte ve geliştirmektedir.
Kurumumuz deneyimli hekim kadrosunu yeni açtığımız hastaneyle genişletmiş, güler yüzlü personelimizle memnuniyet kendine birincil görev olarak edinmiştir.
Günümüzde yükselen değer ve işletmelerin vazgeçilmez unsurlarından biri haline gelen Kalite ve Akreditasyon çalışmalarının hem Uluslar arası Kalite Standartları çerçevesinde hızla devam etmekte olup, hizmet kalitemizi dünya standartlarına taşıma çabasındayız.
Hastanemiz gerek Yalova-Karamürsel gerekse İzmit-Başiskele istikametinden gelen hastaların kolay ulaşabileceği Ford sapağı karşısında kurulmuştur.
Hastanemiz 11.000 m2 kapalı alana sahip, modern görünümü, alt yapısı ve teknolojisi ile çok amaçlı ve dünya standartlarında planlanmıştır. Hastanemiz 101 yataklı olup 17'si Yenidoğan, 1'i Koroner, 16 'sı Genel olmak üzere 34 Yoğun Bakım yatağımız bulunmaktadır.
ORGANİZASYON YAPISI
1.Amaç: Hastanemizin organizasyon yapısını kurumun amaç ve hedeflerine ulaşmasını sağlayacak ve hastane faaliyetlerinin tamamını kapsayacak şekilde oluşturmak.
2.Kapsam: Hastanemizdeki tüm birimleri kapsar.
İşlerin Uzmanlaşması ve Bölünmesi: İşbölümü, işlerin küçük parçalara bölünerek, bir kişinin işin bütününü yapması yerine, uzmanlaştığı tek bir parçasını yapmasıdır. Uzmanlaşma ise, hem iş bölümünü kolaylaştırır, hem işe egemen olmayı ve dolayısıyla etkinliği sağlar. Hastanemiz çalışanlarının Uzmanlık ve İşlerin Bölünme şekli Hiyerarşik sıraya göre tanımlanmıştır.
3.Sorumluluk ve İlişkiler: Birim sorumluları görev tanımları doğrultusunda, gerektiğinde diğer birimlerle bilgi alışverişinde bulunarak sorumluluklarını yerine getirmektedir.
4.Dikey ve yatay koordinasyon ve entegrasyon noktaları
5.1. Dikey Entegrasyon Noktaları: Organizasyon şemasında görüldüğü üzere yönetiminde örgütsel kademeler yukarıdan aşağı doğru aşamalı bir şekilde birbirinin yönetimi altında bulunmaktadır. Kurumumuzda çok sayıda personelin çalışması, personelin çalışmalarını gruplandırmak ve disiplin içinde amaca uygun olarak yönetmek ve karar vermede zaman kaybı yaşanmaması amacı ile dikey (hiyerarşik) ve yatak yönetim şekli kullanılmaktadır. Organizasyon şemamızın en üst basamağında Tıbbi ve İdari direktör ve onlara bağlı olan birimler bulunmaktadır. Çalışan bazlı uzmanlaşma-hangi iş ve mevkiye sahip olduğu, bağlı olduğu yönetici, sorumluklar –ilişkiler, koordinasyon entegrasyon noktaları ve yetki devri yolları görev tanımlarında belirtilmiştir.
5.2. Yatay entegrasyon noktaları: Yatak örgütlenmede görevler göz önünde tutulmakta ve uzmanlık önemli bir rol oynamaktadır. Dikey örgütlenmedeki gibi katı bir hiyerarşi yoktur. Önemli olan görevin etkili bir biçimde yerine getirilmesidir. Bu tür örgütlenmede emirler bir üst amirden değil, işlerin gereklerine göre ilgililerden alınabilmektedir. Yatay entegrasyon noktalarında Başhekim Yardımcısı, Hemşirelik Hizmetleri Müdürü, İdari ve Destek Hizmetler Müdürü, Mali İşler ve Finans Müdürü, Kurumsal İletişim ve Pazarlama Mürüdürü ekip halinde çalışarak iş bölümünün sağlanması, yetki ve sorumlulukların belirlenerek bunlardan doğacak sorumlulukları dikkate almaktadır.
6. Gerektiğinde Yetki Devrinin Yapılması
Organizasyon şemasındaki tüm birim çalışanlarının görev yetki ve sorumlulukları tanımlanmıştır. Gerektiğinde yetki devri, Tıbbi Direktör ve İdari Direktör onayı ile yetki devri yapan ve yetki devri yapılan çalışanlara yazılı izin belgesi veya iç yazışma ile yapılır. Yapılan yetki devri kurum çalışanlarına üst yazı yada HBYS üzerinden, insan kaynakları tarafından duyurulur. Tıbbi yada idari direktör olmadığında yetki devri yada izin onayı Tıbbi Direktör yardımcısı tarafından yapılmaktadır. Gerektiğinde geçici olarak kısa süreli görev devirleri ilgili bölüm amirleri tarafından yapılmaktadır.
İmkanlar
Suit Oda
Gece 00:00’a kadar yiyecek/içecek servisi
7/24 otelcilik hizmeti
Wifi Erişimi
Doğum Fotoğrafçılığı
Oda Süsleme
Otopark
Refakatçi Hemşire Hizmeti